UNIVERSAL POWER

Jak už název těchto tréninků vypovídá, jsou založeny tak, aby rozvíjeli "universální sílu", to znamená, že zde určitě nenajdete jednostrannost. Již více než dva roky se spolu s klienty snažíme vytvořit funkční těla! Tréninky jsou kondiční, koordinační, silové, apod.  Někdy jsou všechny prvky použity v jednom tréninku, jindy je zase celá tréninková hodina zaměřena pouze na kondici, nebo na sílu. Ve zkratce řečeno je trénink pokaždé jiný, aby si tělo nezvyklo a stále dostávalo nějaké "šoky" a tím pádem nové podněty k tomu se měnit a nestagnovat. Proto žádný trénink není stejný.

JAK VYPADAJÍ TRÉNINKY?

Prostor je rozděleny na určitý počet stanovišť (např. 12). Na začátku hodiny je určen interval (např. 30:10) - což znamená, že 30 sekund na daném stanovišti cvičíte a 10 sekund máte na přemístění na další stanoviště. 

Na začátku hodiny Vám trenér ukáže všechny stanoviště, jaký je tam cvik, lehčí/těžší variantu cviku a správné provedení. Následuje 10ti - 15ti minutová rozcvička. Poté se pouštíte na hlavní kola. Po obejití všech stanovišť je 1,5 min. pauza, po které se pouštíte na další kolo. Např. v intervalu 20:10 může být šest kol / v intervalu 50:10 mohou být kola pouze dvě.

Interval, počet stanovišť, cviky a zaměření daných tréninků je pokaždé jiné a poroto se trénink nikdy nestane stereotypem! 

Na konci tréninku je vždy 10 minutové protažení a uvolnění těla.

JAK JSOU HODINY ROZDĚLENY DLE OBTÍŽNOSTI?

1. ÚROVEŇ (začátečník) 

Je určena pro ty, kteří se cvičením nemají zkušenosti nebo např. dlouho necvičili. Na těchto hodinách je kladen důraz na naučení správné techniky prováděných cviků. Celkové zpevnění těla a přivyknutí na pohyb, získání kondice a koordinace svého těla. Na této hodině jsou použity nižší intervaly a méně nároční cviky. 

2. ÚROVEŇ (pokročilý)

Je určena pro ty, kteří již se cvičením mají nějakou zkušenost, technika základních komplexních cviků jako je dřep, klik, shyb, mrtvý tah, swing, apod. je zvládnutá a chtějí svoje tělo, co se týče aspektů jako je kondice, koordinace a síla, posouvat dál a to v jednom celku stále dopředu a vybudovat si "universální tělesnou schránku". Intervaly jsou vyšší a cviky většinou náročnější. 

PROČ JSOU TRÉNINKY URČENY SKORO PRO VŠECHNY? 

Obrovskou výhodou těchto tréninků je, že jste sice na hodině ve větším počtu lidí, ale "jedete" samy za sebe. Jelikož na stanovišti jste jen vy a když to převedu například na dřep, tak záleží čistě na Vás, jestli bude proveden v plném rozsahu, bez zátěže, či se zátěží 2 kg nebo 20 kg, nebo jestli jich za 30 sekund uděláte 20 nebo 2. A takto si obtížnost zvolíte na každém stanovišti. Asi proto se mi na trénincích setkávají 16-tiletí s 50-tiletými, jelikož každý si najde svou hranici prováděného cviku!

NĚCO O UNIVERSAL POWER

Tyto tréninky vznikly před dvěma lety na Plumlově v areálu Stava, kde mi byla nabídnuta možnost pronajmutí prostoru. I přes ne příliš atraktivní vzhled "sálu", který je využívám všemi směry, si lidé tyto hodiny pod mým velením oblíbili a v současné době ho navštěvují desítky spokojených klientů. 

Takže jsem toho názoru, že trénink nedělá míst, ale trenér :o) 

Během těchto dvou let jsem se stále snažil najít prostor, kde bych hodiny mohl mít častěji a místo si upravit k obrazu svému. Což se mi na konci roku 2017 povedlo a s obrovskou radostí na srdci vám mohu oznámit, že Universal power dostane zbrusu nový kabát. Také nabídne daleko více hodin týdně jak dopoledních, tak odpoledních od pondělí do neděle, také prostor pro maminky, které nemají kam dát děti, protože u nás najdete i plně vybavený dětský koutek.