UNIVERSAL POWER

Jan Kopečný

1. ÚROVEŇ (začátečník)

Je určena pro ty, kteří se cvičením nemají zkušenosti nebo např. dlouho necvičili. Na těchto hodinách je kladen důraz na naučení správné techniky prováděných cviků. Celkové zpevnění těla a přivyknutí na pohyb, získání kondice a koordinace svého těla. Na této hodině jsou použity nižší intervaly a méně nároční cviky. 

2. ÚROVEŇ (pokročilý)

Je určena pro ty, kteří již se cvičením mají nějakou zkušenost, technika základních komplexních cviků jako je dřep, klik, shyb, mrtvý tah, swing, apod. je zvládnutá a chtějí svoje tělo, co se týče aspektů jako je kondice, koordinace a síla, posouvat dál a to v jednom celku stále dopředu a vybudovat si "universální tělesnou schránku". Intervaly jsou vyšší a cviky většinou náročnější. 

Skupinový trénink


BALANCE YOGA

Ewa Ohlídalová

Jin Jóga

JIn jóga je velmi klidným a meditativním stylem cvičení. Při jin józe se cvičí pasivně a zcela bez síly. Při tomto stylu jógy se zaměřujeme na hlubší vrstvy těla jakými jsou fascie. Ty najdeme po celém těle, obklopují a obalují pojivovou tkáň, svaly, šlachy, klouby i kosti. Cvičení v Jin józe provádíme výdrží po dobu 3 - 5 minut v každé pozici. Dochází k povzbuzení proudění energie a jejímu vyvážení a zvyšování hybnosti kloubů. Jin jóga je skvělým doplňkem ostatních stylů jógy (ale i jiného cvičení), které jsou jangové a zaměřené spíše na svaly. Pokud chceme najít střed, potřebujeme jin i jang. Jin jóga je vhodná pro všechny a to i bez předchozí zkušenosti. Díky jin józe prokazatelně dochází i k rychlejší regeneraci po úrazech. 

Hatha jóga

Hatha jóga je jedním ze specifických druhů jógy, známý také pod názvem "Radža jóga" jako tzv. královská jóga pevné vůle a sebekázně. Z hatha jógy vychází všechny ostatní styly. Jedná se o systém, jehož hlavními součástmi jsou pozice těla - ásany, ovládání dechu - pránájáma a zklidnění mysli - meditace. Hatha jóga představuje cvičební systém vedoucí k houževnatosti. Cílem této soustavy je očista těla a ducha. Důležité je, že cvičení pozic, dechových a očistných cvičení musí být prováděno pomalu a krok za krokem

Power jóga

Power jóga je jednoduše řečeno spojení klasické jógy a aerobní aktivity. Nejzásadnější rozdíl bude celková rychlost prováděných ásan. V power józe nejde ani tak o dokonalé prodýchání jednotlivých pozic, jako o dynamický a zároveň plynulý přechod z jedné pozice do druhé. Není zde pevně stanovena sada cviků. Power jóga odbourává stres a zároveň formuje a zpevňuje postavu. Power jóga je vhodná pro všechny bez omezení věku a bez předchozích zkušeností, či fyzické zdatnosti.

Gravidjóga

Gravidjóga je osvědčené cvičení pro vaše tělo v období těhotenství. Techniky pro tělo i mysl jsou jemné, velmi účinné a vhodné i pro ženy, které s jógou nemají žádnou předešlou zkušenost.
Praktikováním jógy v těhotenství předejdete nebo výrazně omezíte problémy se zažíváním, celkovou únavou, bolesti zad, otoky a další. Získáte dovednost relaxace a naučíte se sama vstupovat do vnitřní rovnováhy a užívat si pocitu pohody. Všechny osvojené dovednosti vám automaticky pomohou při porodu. To, co se naučíte, Vám může být významnou podporou i v období šestinedělí. 

Cvičení na balonech

V těchto hodinách budeme cvičit s pomocí velkých míčů, lehkých půl kg činek a vahou vlastního těla. Půjde především o kombinaci aerobního a posilovacího cvičení. Zpevníme Vaše svaly i střed těla a spálíme přebytečné tuky. Závěrečné protažení s relaxací nám dodá příval energie, zklidnění mysli a zharmonizuje Vaše tělo